Tasuta treeningkava!

Kaalustalla.ee treening- ja toitumisprogramm

Kaalustalla.ee treenerid

Kaalustalla.ee treenerid

Lihastreeningu tegemine on kaalu langetamisel ja ilusa keha saamiseks ülioluline.

ILMA EI SAA. Punkt.

Mõtlesime, et läheme crazy’ks (võibolla on ajutise hullumeelsuse põhjuseks keset juunit alla sadav lumi) ja anname sulle TÄIESTI TASUTA suvise treeningkava. Loomulikult võid seda teha ka kodus.

AGA SEE EI OLE TAVALINE KAVA…

See kava on 2in1: kõrgem intensiivsus aitab rasvu põletada ja piisav raskus treenib sinu lihaseid. Tervet keha ja korraga. Lisaks hoiad kokku aega – suveks ideaalne. 

 

Mõte imelihtne.

  • Selleks, et tõuseks sinu pulss, pead sa tegema kaks harjutust ilma vahepeal puhkamata. Näiteks teed rinnalihasele kätekõverdusi ja seejärel, ilma vahepeal puhkamata, tormad kiirelt tegema ülaseljaharjutust. Kõrge intensiivsus on äärmiselt tähtis. Higi peab voolama.
  • Harjutuste vahel paus mitte rohkem kui 1 minut. Kui see tundub liiga pikk paus, siis võid teha ka natuke lühema pausi. Või suurenda raskust.
  • Iga harjutust tee 2-3 seeriat ja 12-15 kordust (erandiks plangud, kus hoia nii kaua, kui jõuad)
  • Tee kõigepealt esimese harjutuste grupi kõik seeriad ära ja alles siis liigu järgmise harjutuse grupi juurde. 
  • Pingutuse ajal hinga alati välja.
  • Jälgi tehnikat. 
  • Tee seda kava 2-3 korda nädalas.
  • Treeningu alguses soojendus vabal valikul 5-10 min.
  • Lõpetuseks venitused kogu kehale.

 

KUI TAHAD TOITUMISKAVA KOOS TREENINGKAVADEGA (kodused treeningvideod), mis on mõeldud just sinu kehakaalu ja taseme jaoks, siis palun väga – vaata siia: www.kaalustalla.ee/pakkumine

 

SUVINE VÄLJAKUTSE

1. RINNALIHASELE KÄTEKÕVERDUSED (või lamades surumine kangiga)/ÜLASELJALE PLOKI TÕMBED ALLA (või lõuatõmbed)

2. ÕLALIHASTELE SURUMINE SEISTES HANTLITEGA (või kodus kummilindiga või veepudelitega)/ÕLALIHASTELE LENDAMISED HANTLITEGA (või kodus veepudelitega)

3. TRIITSEPSITELE ISTES KÄTEKÕVERDUSED/BIITSEPSITELE KÜÜNARVARTE KÕVERDAMISED SEISTES HANTLITEGA VÕI KANGIGA (kodus võid kasutada kummilinti või veepudeleid)

4. REIELIHASTELE KÜKIST ÜLESHÜPPED VÕI KÜKID KANGIGA/REIE TAGAOSALE ja ALASELJALE JÕUTÕMME HANTLITEGA SIRGETE JALGADEGA (kodus võid teha kummilindiga)

5. REIELIHASTELE VÄLJAASTED/SÄÄRELIHASTELE PÄKKADELE TÕUS SEISTES ÜHE JALAGA (võid teha ka kahe jalaga)

6. KÕHULIHASTELE JALGRATAS/ALASELJALE ja REIELIHASTELE PUUSA SURUMINE ÜLESSE

7. KÕHUPÕIKILIHASTELE PLANK KÜLJEL PUUSA TÕSTMISEGA/KÕHULIHASTELE PLANK

Siiski on kaalu langetamisel esmatähtis õige toitumine.

Sa võid treenida hommikust õhtuni, kui toitumine paigas pole, siis kaal ka ei lange.

 

KUI TAHAD TOITUMISKAVA KOOS TREENINGKAVADEGA (kodused treeningvideod),

mis on mõeldud just sinu kehakaalu ja taseme jaoks, siis palun väga,

vaata siia: www.kaalustalla.ee/pakkumine

Kaalustalla.ee treening- ja toitumisprogramm


Kommentaarid